ORDRE ARP/216/2006, de 3 de maig, per la qual es desenvolupen per a Catalunya els ajuts per a la reconversió de plantacions de fruita dolça, i es convoquen els corresponents a l'any 2006.

DOGC. Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, May 08, 2006 (Nbr. 4628)

Disposicions Generals - Departamento de Agricultura, Ganadería y Pesca
Permanent Link: http://vlex.com/vid/20516756
Id. vLex: VLEX-20516756

Extract:

ORDRE ARP/216/2006, de 3 de maig, per la qual es desenvolupen per a Catalunya els ajuts per a la reconversió de plantacions de fruita dolça, i es convoquen els corresponents a l'any 2006.

ORDRE

ARP/216/2006, de 3 de maig, per la qual es desenvolupen per a Catalunya els ajuts per a la reconversió de plantacions de fruita dolça, i es convoquen els corresponents a l'any 2006.

El Reial decret 358/2006, de 24 de març, estableix les bases reguladores per a la concessió d'ajuts destinats a la reconversió de plantacions de determinades espècies fructícoles amb l'objectiu d'aconseguir un equilibri més gran entre l'oferta i la demanda d'aquestes espècies, substituint les que actualment es consideren superades en l'àmbit comercial per d'altres més adequades, i així evitar una pèrdua de competitivitat del sector.

D'aquesta manera queda justificada l'adopció de mesures de foment per a la reconversió de la producció d'algunes espècies fructícoles, per la qual cosa, per tal d'impulsar el seu desenvolupament, s'ha previst concedir ajuts als agricultors interessats en arrencar la seva plantació i realitzar-ne una de nova amb varietats o espècies més adequades.

Així mateix, el Reial decret esmentat determina la necessitat que aquests ajuts s'integrin dins d'un Pla de reconversió que serà aprovat per l'administració corresponent. Per aquest motiu, el Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca ha publicat l'Ordre ARP/168/2006, de 7 d'abril, per la qual s'aproven els criteris per a la presentació i aprovació dels plans de reconversió de plantacions de fruita dolça de Catalunya per al període 2006-2011.

De confor...

see the complete text now
If you are already a vLex customer, Access Here

Sponsored Ads:


Other documents:
Notificacion Resolucion de expedientes instruidos por la Conselleria de Turismo. | case of tribunal superior de justicia - madrid - sala de lo contencioso-administrativo, of september 27, 2002 | case of tribunal superior de justicia - madrid - sala de lo contencioso-administrativo nº 1524/2003, of december 16,... | La caída de la población del lince se ha detenido | joan plaza y el fracaso | robert h turner jr. appellant v lloyd e haynes warden of the huttonsville correctional center appellee tony w sites appellant v lloyd e haynes warden of the huttonsville corr... | NOTIFICACIÓN de la Delegación Territorial de la Junta de Castilla y León de Valladolid, por la que se comunica a BERSAL Gas, S.L., el Pliego de Ca... | case of tribunal superior de justicia barcelona cataluna sala de lo social of july 01 1999 | nafta transitional adjustment assistance: iec electronics corp., | nationwide permits (nwps); issuance, reissuance, and modification, | acordo do 22 de agosto de 2008, da delegacion provincial da coruna, polo... | El sabotaje de oleoductos en Irak encarece un 10% el petróleo en seis días